Saturday, March 22, 2008

我的朋友---其

听到陈小春的旧歌,就让我想起一个朋友---chyi
chyi也叫其棠,一个不错的男生,只是有点闷,有点呆,有点不大帅,有点壮。。除了这些也不亏是个好男生。。

为什么我会想起他呢?是因为我听了陈小春的《神啊!救救我吧》,里头的歌词,真的符合我们其先生的处境,尤其是这一段。。


神啊 救救我吧

一把年纪了 一个爱人都没有(其,你果然一把年纪了)

孤独是可怜的 如果没爱过 人生是黑白的

神啊 救救我吧

一个人晃了半辈子了 为什么

我这样的男人哪 就快要绝种(像你“这样”的男人,真的快绝种了)

她呢 又在哪儿


真的像极了在说我们mr。chyi

就像是他写的一样。。

谁叫他感情路那么坎坷啊。。

再听一首陈小春的《我爱的人》。。


我爱的人 不是我的爱人

她心里每一寸 都属于另一个人

她真幸福 幸福得真残忍

让我又爱又恨 她的爱 怎么那么深

我爱的人 她已有了爱人

从他们的眼神 说明了我不可能

每当听见 她或他说 我们

就像听见爱情 永恒的嘲笑声


叶其棠,你不会是陈小春吧?难道你会易容?

其,我们支持你啊。读多点《溝女100招》吧。。加油!

7 comments:

Unknown said...

Actually I had one girl friend b4 .. her name call 泊姿 .. but she maried to 阿风风 ady ... I know she dont like him .. because she always complain to me ... but she dont want gao yea with me .. so she finally chooose gao yea with 阿希希 。Haizzzzzz

Anonymous said...

you are absolutely correct!!!

Anonymous said...

actually i also agree with you...but mr chyi wanna me praise him wor..he got many unique characteristics ga..like got curly hair loh..yeoung sui loh..n like to write stupid blog loh..do u agree wif me ah? haha..

laimun said...

thanks for mr chyi supporter come to support my blog..ya,i love his curly hair too...haha

Hon Mun said...

Ah Chyi, you really very char siew ah, I already send the 101 romantic idea to you still cant find ur one. haih...disappointed

HinFei said...

OH i love this post!!! SOME1 plz 打救 him ba...btw...hamming u told 101 romantic idea is bible mei...onli laima get cheated j ma...lol

Anonymous said...

i'm totally agreed but
"chyi也叫其棠,一个不错的男生,只是有点闷,有点呆,有点不大帅,有点壮。。除了这些也不亏是个好男生。。"not agree lo..is not handsome,not strong lo..hahaha..n always got stupid imagination.hai..